en.... ze is geland

30 augustus 2014 - Alicante, Spanje

Waar gisteren alles nog onwerkelijk, vreemd en soms zelfs naar was. Heeft vandaag alles meer een plekje gekregen, en dan heb ik het niet over mijn kleren in de kast. vanmorgen vroeg wakker geworden door de herrie van de buren in de binnenplaats van onze flat. Na wat omdraaien op mijn geimprofiseerde kussen toch maar op gestaan. In de kamer zitten dacht ik, dan maak ik niemand wakker. Maar in onze kamer schrok ik me rot, want daar lagen 2 dames te slapen. Haha deze hadden het vannacht vast warm. Toen maar naar de keuken verhuisd en een filmpje gekeken tot het huis langzaam weer tot leven kwam. daarna even met de meiden gekletst en toen op pad naar de plaatselijke supermarkt. En gevonden! koelkastje gevuld met fruit en brood, ( geen chips maar he..) Na een ontbijtje lang uit op de bank even met een huisgenootje het tramstation gezocht zodat ze weet waar ze maandag heen moet. Weer terug om de andere meiden op te pikken en op naar het strand. Ik zag er eerst wat tegen op omdat ik andere dingen aan me hoofd had maar ik ben blij dat ik ben gegaan. Leuke gesprekken gehad en zo de meiden wat beter leren kennen. En zo ver ik nu kan oordelen , klikt het! dus nu met een laptop op schoot, want eten doen we pas na 9 uur.  Net even een hoofdkussen van Laura gekregen. slaapt wel wat fijn. en vanavond gaan we eens kijken hoe het stappen is in Alicante! Dat begint pas rond 2 en eindigt de volgende morgen.

kortom alles lijkt wat meer een plekje te krijgen. Hoewel 20 weken nog wel onwerkelijk lijkt.

1. Monique:
    30 augustus 2014